20 februari 2011

Helg

Helgen har varit helt okej. Fredagen spenderades på café, i simhallen, i soffhörnet med mamma och pappa och i sängen framför en film. En rätt lugn fredag med andra ord.
Känner mig riktigt aktiv och duktigt eftersom att jag köpte mej ett 10ggr kort till simhallen. Nu är det beachform 2011 som gäller!
Filmen jag såg, har jag glömt namnet på men lika bra är det, de var riktigt dålig. Skulle vilja påstå att det är en av de sämsta filmerna jag sett.

Lördagens första programpunkt var lunch hos Enbackas, sen blev det en iskall terrängtur på fjollhästen, en middag hemma, lite vin och så ett besök till O'Learys med mor, far, Viktor och Elin. Riktigt bra kväll vill jag be att få berätta!

Denna dag har varit som söndagar brukar, rätt slö. De flesta av dagens timmar har gått åt att sitta framför datorn men har också hunnit vara en sväng till stallet och på en kort ridtur samt hunnit baka. Massor. Plötsligt fick jag sån himla lust att baka så det blev havreflarn, chokladmuffins med mockarutsglasyr och negerbollar. Mums!

Inkommande vecka borde helhjärtat satsas på finskaläsning. Får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar