22 februari 2011

Måndag

Ny vecka, nya möjligheter. Idag har varit dagen som borde ha spenderats i pluggandets tecken, men så blev det inte.
Sisådär kvart före nio blev jag väckt av hjärtat som stod bredvid sängen och meddelade mig om att han var redo för avfärd. Yrvaken drog jag på mig kläderna och körde honom till skolan. Efter hemkomsten nördade jag rätt länge innan jag packade ner simdräkten och vinterskorna med mig och begav mig först till skomakaren och sedan till simhallen. Simmade en dryg kilometer, hämtade mor från jobbet och halvsov på soffan. Hälsade på på Kyrksötsvägen, tog hjärtat med mig till O'Learys och skjutsade sen hem honom igen. Cyklade tillbaka till O'Leayrs var Elin och Janica väntade, drack en öl och fortsatte kvällen med en diskussion med Cemal vid Friends.
Om ett par (6 stycken) timmar förväntas jag befinna mig hos naprapat JH för att än en gång knäcka upp ryggen. Efter det blir det ridning och sen måste jag verkligen plugga lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar