20 juli 2012

Jakobs dagar-rapport

Tre jobbnätter förbi, två jobbnätter kvar och ganska jämt 4 dygn kvar tills planet mot USA lyfter!

Hade nog tänkt att jag skulle ha iaf lite tid att umgås med vänner under Jakobs dagar, men tydligen inte. De lediga timmar jag har per dygn går åt till att sova, vila lite till och så har jag uppträtt två dagar i rad. Första dansshowen gick riktigt dåligt. Jag klantade mig gång på gång och det kändes som om jag inte kunde programmet alls. Andra dansshowen gick betydligt bättre om inte helt felfritt. Önskar jag kunde vara med imorgon också, kanske skulle det gå ännu bättre då.

Bara tvättmaskinen tvättat klart ska jag krypa mer mellan lakanen och sova.

Tips från coachen: Stå inte för nära en svängdörr! Det kan hända att någon kommer in och du får den rakt i ansiktet, vilket resulterar i en sprucken läpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar