10 juli 2012

Måndagen efter

Till andra som jämt är trött på måndagar kan jag meddela att om någon på söndagskvällen föreslår att ni ska fara ut på en öl, säg nej, det blir inte bara en öl.
Det var rätt mycket folk vid Friends igår och när en hemkommen portsare bjuder på shottar och drinkar så tackar man ju och tar emot. Dumt gjort! Blev en jobbig dag idag.
E huvu dum får kroppi lid, så e de ju bara.

Jag har alltid dansat och dansen har alltid varit något jag känt att jag varit rätt duktig på. Aldrig bäst men definitivt inte sämst heller. Nu tror jag att jag är sämst. Shit vad svårt det är med hiphop/street. Speciellt när det ska gå så jäkla snabbt. Om jag nån gång i framtiden kommer på att jag ska prova på en ny dansstil efter att jag inte dansat på ett år, hindra mig! Blir mest arg och led när kroppen inte lyder och gör som jag vill. Tre träningar till och sen är det uppvisning. Om jag överhuvudtaget kan vara med där, jobbar samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar