29 juli 2012

Living the dream

Dagarna här i Denver är underbara. Jag njuter verkligen av att vara här igen!
Två dagar i rad traskade jag och hjärtat runt i storstaden och slösade pengar på kläder, bussbiljetter, snabbmat och Starbucks kaffe. Storstadsliv it is.
De två senaste dagarna har gått ut på att se fantastiska vyer uppe i Rocky Mountains, möta uppies, besöka en enrom spritbutik (bartenderns dröm!) traska runt i Boulder, se samma street performers jag såg för tre år sedan och så har Andy slösat löjligt mycket pengar på oss.

Nu är det sovdags här borta, är dock inte helt säker på att jag kan sova. Efter förra nattens händelse kan man inte vara säker på vad som komma skall. Låt oss säga som så: jag är inte så säker på att jag någon gång i mitt liv varit så rädd som jag var senaste natt.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar