12 juli 2012

Nyanser av kärlek

Fick idag bekräftat att jag kan vara med och uppträda iaf två av tre dagar under jakobs dagar, har varit lite si och så eftersom att jag jobbar. Vet inte om jag är glad eller ej. Älskar ju att dansa men denna dansen är ju så svår. Blir att träna stenhårt de kommande dagarna! Kärlek kan visas på många sätt. Efter jobbet idag såg jag till att diskmaskinen blev tömd o fylld tre gånger, tvättmaskinen två (hjärtat hjälpte till och tömde den ena), kattsandlådan tömdes, golvet dammsögs och så blev det middag med efterrätt. Vad är kärlek om inte att göra allt detta så länge hjärtat fixade det sista på Jarotidningen han satt ihop? Ska ge och ta lite kärlek av katterna innan jag kryper ner under täcket. Fortsätter jobbande i en dryg vecka till innan det blir USA, sen hinner jag förhoppningsvis ha ett socialt liv och träffa alla underbara vänner som fortsätter fråga om jag vill hänga med på saker och ting trots att jag alltid hamnar att neka. Det är också kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar