28 juni 2010

Angst

För ganska jämt ett år sedan fick jag sisådär en vecka på mig att bestämma mig om hur min höst och vinter skulle se ut. Jag angstade i mängd och massor innan jag bestämde mig för att jag nog inte skulle få chansen igen och så reste jag, några dagar senare, iväg med Up With People.
Känns lite som en flashback från i fjol nu just. Har cirka en vecka på mig att bestämma mig för hur min höst och vinter ska se ut. Hade äntligen (iaf nästan) bestämt mig för att kämpa igenom finskan i gymnasiet men nu vet jag inte vad jag ska göra. Chansen jag fått får man väl nog inte så ofta men nu just vet jag inte om jag är beredd att vara borta hela hösten och vintern, dock inte jättelångt borta.
En annan sak som är lika som ifjol är att jag kommer sticka ner till Esbo för att barnvakta kusinerna och kommer bestämma därifrån hur jag ska göra.

GAAH, vet inte vad jag ska göra.
Fast jag vet att jag ska sova nu, kommer ändå inte komma fram till någon bra lösning inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar