17 juni 2010

Ut på sjön

(Inlägg nr. 100)

Igår var en bra dag. Efter att ha legat i sängen och dragit mej allt för länge blev det konfirmationsövningar med dom rara barnen och sedan efter en del om och med bar det av till Mässkär med V. Underbart. Varför har jag inte åkt båt på så många år? Är helt enkelt underbart att åka iväg över vågorna. Mera sånt!
Vid Mässkär var allt lugnt och stilla, solen varm och måsarna högljudda, precis som det ska vara ute vid en sommarstuga. Trots att vi var ca. 4h längre vid Mässkär än planerat hann vi med ett besök till O'Learys och en liten road trip. Tillbringade precis hela dagen med V igår, ca. 15h eller vad vi nu räknade ut.. Inte konstigt att jag är (valfritt adjektiv), man blir ju som man umgås.

Idag har jag kaffat med tjejerna. Dom sticker iväg på Provinssi imorgon. Jag vill ha pengar så jag kan åka med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar