29 juni 2010

Hit och dit

Sista dagen med belgaren hade jag egentligen inga planer för alls men funderade lite på att vi skulle åka runt och titta på fina ställen, typ stället i Östensö var jag, V och C var och fotade, Pörkenäs och/eller likande men så blev det inte eftersom att belgaren sov helt sjukt mycket och sov till 15:30 eller liknande. När han väl vaknat och käkat ”frukost” blev det en sväng till stan, måndagstorget, sommarrean och O’Learys. Planen var sedan att käka middag hemma och så cykla tillbaka till stan på en öl eller två men vi var båda jättetrötta och satt hemma i soffan resten av kvällen.

Har helt klart vänt på dygnet lite för mycket för att kunna somna där runt 23-24tiden när jag borde somnat. Belgaren skulle hem idag och det var väckning 4:35. Sov väl hela 2h eller något. Det bästa var ändå att somna och vakna bredvid V.
Bilade fram och tillbaka till Vasa för att lämna belgaren vid flygfältet, hann just och just hem för att packa en väska och hoppa på tåget mot Helsingfors.
Kom just fram hit och kan knappt förstå att jag sov så mycket som jag gjorde under tågresan. Men är man trött så är man.

Nu blir det att plundra kylskåpet så att jag förhoppningsvis inte svälter ihjäl idag heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar