04 augusti 2011

Bingo

Att hoppa på ett vr-tåg är som att spela bingo. Vinna eller inte vinna. Komma fram i tid eller inte. Sitter för tillfället på ett ca 1h försenat tåg. Kul.

Dagarna i Åbo har varit bra. Som alltid! Onsdagen gick ut på att samla snälla-syster-poäng. Jag diskade, putsade, torkade, dammsög (2ggr) och kockade. Där emellan hann jag bussa fram och tillbaka till Ikea, shoppa vid Ikea samt lämna tillbaka toppen jag köpte på hm. Avslutade dagen med en öl tillsammans med bror, kusin, hans tjej och en trummis.

Idag började jag dagen med att sova två timmar längre än planerat, packa ta en buss till tågstationen, komma dit och inse att det inte finns en enda ledig förvaringsbox. Great. Fick istället släpa alla grejs till stället jag och Laban skulle luncha på. Men oj vad skoj det var att träffa henne igen! Var nog värt allt släpande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar