21 augusti 2011

Känner i syne

Fastän jag skulle sovit mer än de 3-4h jag sov förra natten skulle denna dag varit lång och tung. Att vakna upp till tjo, tjim och en hel del skrik av småbarn där kring 7 på morgonen är inget jag föredrar. Att sedan vara på en begravning, traska runt på Juthbackamarknaden, motionera en häst och umgås med en hel hög med grabbar tär på krafterna.

Morgondagens program är rätt spikat: Skoluppgifter och så avfärd till Vörå. Förhoppningsvis hinner jag träffa hjärtat innan jag åker iväg också.

Psst 1. Hjärtat köpte en finfin spargris åt mig på marknaden idag. Lycka!
Psst 2. Cessans sångröst är något man skulle kunna döda för. Helt otroligt hur duktig hon är!

Det känns som om sängen lutar. Jag är så trött så jag känner "i syne".

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar