30 januari 2010

Dagar i Karis

Dagarna här på UK i Karis rullar på.. Plenum, smågrupper, kaffepauser, konserter, powernapar och ikväll Fria Förmågor.
Kommer inte vara långrandig och berätta om varje liten sak vi gör här, vad som diskuteras på plenum och hur mycket jag "doodlat" men lite vardagsglädje ska jag väl kunna dela med mig av från de senaste dagarna.
Torsdag: Den gladaste och trevligaste konduktören jag sätt på ett VR tåg, ever. Han såg barnsligt lycklig ut när han kom trippande genom tågvagnen.
Fredag: När Addi och Sebbe plockade med sig mellanmålsfrukt åt mig och Viktor även fast vi inte bad dem göra det!
Lördag: Eftersom att dagen inte ännu är slut så kommer jag inte säga något. Har på känn att det kommer bli nått från Fria Förmågor var jag hoppas att jag får mig ett gott skratt.

Nu hoppas jag att internet är på min sida och inte tar 7 evigheter på sig att ladda upp detta inlägg. Under tiden det laddar ska jag iaf bestämma mig om jag ska sätta mig ner och vara social med någon eller gå till mitt rum och ta en powernap..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar