23 januari 2010

Fredagkväll

Så var man hemma igen efter en helt bra kväll. Kärleken och Döden dramat gick.. helt okej. Tydligen fick vi en hel del positiv kritik även fast jag inte hörde någon. Manuset blev lite omändrat på grund av blackout men det är sånt som händer och det löste sig fin fint. Har på känn att ingen som inte kunde manuset visste om att något fattades och att konstpausen endast fanns till för att tänka ut vad som komma skall.
När dramat var över, sminket borttvättat och godis inhandlat ramlade dramagänget ihop i soffan vid centret, och där lämnade vi. Största delen av oss, mer eller mindre, somnade innan vi kom oss upp och iväg hem.
Både pizza och godis idag, och jag som skulle börja på ett nyttigare liv efter nyår för att fixa bort dom extra kilona jag la på mig under resandet med UWP. Hah. Går ju jättebra. :|

Anyway, nu ska jag lägga bort datorn innan jag somnar. Bra kväll trots att mina kära vännern mobbade mig för...ja, det mesta.

Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar