23 januari 2010

Tempora

Kan väl inte påstå att jag har varit allt för aktiv idag. Började dagen senare än planerat eftersom att jag tydligen stängde av väckarklockan istället för att snooza. När jag väl kommit mej upp ur sängen gjorde jag inte mycket mer än satt framför datorn samt tittade på Let's dance reprisen förrän det var en bra bit in på eftermiddagen och jag bakade en kaka jag bjöd Erica på när hon kom över på titta-på-kattunge-kaffe. Resten av dagen, framtills nu var hon här. Skoj! Vi har pratat minnen hela dagen/kvällen. Base camp-minnen, PGminne, dansminnen och.. ja, det lämnade nog vid dansminnen eftersom att vi började söka fram musik och dansa igenom alla gamla danser vi kom ihåg. Roligast var det att dansa 'Tempora'! Helt sjukt att man fortfarande kommer ihåg den fast vi inte uppträtt med den dansen sen Gymnaestradan i Österrike sommaren 2007.

Hmm.. ja, det var min dag. Inte allt för intressant och händelserik. Nu ska jag hoppa in i bilen, ta mig till centret för att göra ingenting och höra på musik. Högt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar