22 januari 2010

pistashnötter

Vaknade upp allt för tidigt idag efter att ha drömt en konstig mardröm om läskiga psycho kattter. Tror bestämt vår nya lilla familjemedlem Zeeva har något med saken att göra. Istället för att stiga upp och ta tag i några av alla mina måsten så somnade jag om och drömde en till konstig dröm. Denna dröm handlade det om att jag var tillbaka i Denver, med cast A'10. Alla där var jättetaskiga mot mig och jag hade en såndär jovbbig jag är ensam och utsöttkänsla när jag vaknade, betydligt senare än planerat.
När jag väl vaknat och satt mig här igen skulle jag egentligen ha börjat arbeta mig igenom måste högen men nej, började istället försöka hitta färger, till bloggen, som jag trivs med. Är fortfarande inte nöjd men det får bli ett senare problem för nu kom Lina hit, dels för att vänta på mig så vi kan fara på kaffe, dels för att kolla så jag gör några av mina måsten. Har sidåär 10 mail jag borde skicka iväg så nu tror jag bestämt det är på tiden att iaf några av dem blir iväg skickade.
Och vet ni? Hon hade med sig pistashnötter köpta i saluhallen i Åbo. LYCKA!

Ikväll blir det att försöka hitta skådespelartalangerna igen - dramat Kärleken och Döden i Nykarleby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar