28 januari 2010

Trötter

Har tillbringat ännu en dag med att undvika en del måsten och skjuta fram problemen.
Somnade där kring 7 i morse, sov till 10-11, drack kaffe på stan med Viktor, hem sova en stund (och läsa boken jag kommit igång med nu och ack så bra den är!), dra iväg till kvällens dansträningar- en timme för tidigt, märkte jag när jag väl var där. Så löste vi lite världsproblem vid Cessans ikväll, ja, eller iaf så pratade vi, skrattade och käkade kvällsmat.
Imorgon får vi hoppas att jag inte stänger av väckarklockan när den ringer så jag missar tåget ner till Karis. Visserligen är ju klockan så mycket som 12 när vi åker iväg men innan det ska jag hinna luncha med Addi och Viktor och så måste jag ju såklart packa.
Hmm.. kan inte riktigt bestämma mej om jag är taggad inför årets UK (inte United Kingdom, bara så att inga missförstånd uppstår) eller ej. Får hoppas det blir skoj. Brukar ju nog bli det. Hoppas bara att "Fotografen" är där så jag har någon att spana på. Ska stalka honom hela helgen. Tror faktsikt jag ska gråta en liten skvätt om han inte är där.

Förhoppningsvis hinner jag med en uppdatering eller två från dagarna i Karis.
Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa tills jag somnar, vilket antagligen sker rätt snart för jag är trött, trött, trött.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar