21 januari 2010

Här är jag igen

Tydligen var ett halvårs adressbyte för långt för ninatestarblogga eftersom att den bloggen dött.. Men nu är jag här igen, nya tag med ny blogg.
Vad jag egentligen borde göra, sådär när vi nu snackar bloggar, är att blogga klart om mitt resande hit och dit och över allt på ninasadveture.tumblr.com men som vanligt så skjuter jag upp måste och vad jag vill istället. För tillfällen hopar sig mina måsten men istället för att ta tag i dom så ägnar jag mina dagar åt att drisha och dricka kaffe på stan med vänner. Kommer inte tråka ut någon med att skriva upp alla måsten men mesta dels är det mail som ska skickas och telefonsamtal som ska ringas. I mitt inre skyller jag på att jag inte har tid men det är en enda stor fet lögn. Ägnar ju, som alltid, en pinsamt stor del av dygnet framför datorn utan något vettigt att göra men får endå inte iväg skickat mailen. Borde skärpa mig! Som alltid...

Nu ska jag fortsätta skjuta upp mina måsten och köra iväg mot KoD planering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar