14 mars 2011

Godkänd

Såndär bra saker idag har t.ex. varit att jag jobbat igen och det var riktigt skoj, att hjärtat klarade uppkörningen och är nu chaufför, att jag fick godkänt i finskaprovet och att kvällens träningspass var sådär lagom tungt och bra. Sämre saker idag har t.ex. varit att jag varit sjukt trött efter en natt med alldeles för lite sömn, att jag nu inte har tillgång till någon bil, att jag frös genom hela träningspasset trots att jag svettades som en gris (kanske borde jag ha satsat på att vila ännu idag).

Imorgon blir nog en till bra dag. Mera jobb, förhoppningsvis ett besök till Forsby (om jag slipper dit.. Hjärtat. host. host. jag behöver skjuts.) och så ska en Brysselresa bokas.

Nu ska jag invänta meddelande om att hjärtat är tillbaka från Vasaresan och sedan sova.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar