12 mars 2011

Tristess!

Vad jag kunde ha gjort idag:
Traskat över isen till Mässkär eftersom att vädret varit hur bra som helst.
Ridit iväg på en lång terrängtur.
Hälsat på farmor som ligger på sjukhuset.
Lyssnat på Jacob Gospel som haft konsert ikväll.

Vad jag gjort idag:
Haft "husarrest" (Mor mer eller mindre förbjöd mig från att göra något alls så att stegringen kanske ska börja ge mig sig.)
Provat feber runt 5ggr i timmen i hopp om att plötsligt vara frisk.
Suttit i soffan och tittat på TV.
Suttit i soffan med datorn i famnen.
Hämtat hjärtat från Tellushallen och far från flygbussen.
Kockat mat.
Tittat på På Spåret, igen. Såg samma program igår när jag hälsade på mormor.

Jag är totalt uttråkad. Tack och lov att hjärtat hälsade på en stund idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar