17 mars 2011

Hagel

Tänkte dela med mig av ett par sanningar idag igen.

· Det är lätt att bry sig om mänskor som bryr sig om dig!
· Forsby är litesådär in the middle of nowhere, men vad gör det när det bor bra mänskor där? Var super skoj att träffa Jessica igen en gång!
· Att jobba på dagis blir bara roligare och roligare, men jag ska nog ändå inte bli dagistant när jag blir stor. (Ett gäng tjejer på dagis idag "Nina, du sir ut som en gammal tant" Jomen tack för det!)
· Igår hade jag och hjärtat 3månader till 1årsdagen. Jag är kär!
· En Brysselresa är bokad. Väderprognosen säger sol och + 15° när jag är där. Hurra för det!
· Imorgon ska jag leka lågstadielärare och eftersom att jag hamnar att vara 7:30 i Sandsund imorgon kommer jag nu låtsas att jag gjort allt jag borde idag och gå och lägga mig. Blir att jobba flitigt efter jobbet imorgon.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar