18 mars 2011

Jobb

Och så äntligen, efter sisådär 3 månaders procrastination, är UWP-listorna iväg mejlade åt rätt person. Känns rätt skönt faktiskt. Men kan också förstå mig själv varför jag skjutit upp att fixa dem. Igår lade jag ner sisådär 2-3h på dem och idag nästan 3h. Suck.

Har också hunnit vara lågstadielärare åt en fjärde klass i Sandsund idag. Gick helt bra och jag klarade av att hålla en finska lektion igen. Dessutom lärde jag mig namnen på alla de rara barnen. Strongt gjort av mig känner jag!

Diskussion mellan mig och tjej i skolan idag.
"Nina ska vi ha dej på månadan å?"
"Ingen aning. Trolitvis e no Daniel tibak."
"Nee. Hoppas de e dej vi har"

Kvällen är oplanerad. Egentligen är jag tillräckligt trött för att krypa ner under täcket men samtidig skulle ja gärna hitta på nått skoj. Men vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar