08 mars 2011

Photo shoot

Jag är tröttare än tröttast efter att ha varit igång hela dagen. Att leka lärare idag gick hur bra som helst, var riktigt skoj och att jag fick hjälp med ishockeyn gjorde skoldagen ännu bättre.
Eftermiddagen och kvällen sattes på styling och fotografering. Kallare photo shoot har jag inte varit med om. Frågan är om jag överhuvudtaget varit så nedkyld tidigare. Hej förkylning! Men vad gör man inte för fina bilder. Av de 300 (?) bilder som togs finns det ett par som även självkritiska jag tycker är helt okej.
Detta är det ända, hittills, publicerade smakprovet från dagens photo shoot.

Undrar om jag någonsin får upp värmen igen.

PS. Den underbara klänningen är sydd av Ina Nylund, (Deformed by Ina) som också fixade sminkningen och håret.
Fotot är självklart taget av min egen fotograf Viktor Enbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar