22 maj 2011

Återförening

Charmtrollet var inte lika charmig idag som igår. Han var stundtals mest gråtig och gnällig. Men barn är väl såna ibland.
Charmtrollets grandma blev skjutsad till flygfältet och jag liftade med för att slippa tåga. Hon är inte precis pratsam, tack och lov att jag satt i baksätet och inte behövde bry mig om kylan i framsätet.
Bussade från flygfältet till farbror J, käkade middag, slökollade tv och nu är det riktigt just sovdags. Varför är jag så trött?

Imorgon blir (hoppas jag) en fantastisk dag! Jag ska äntligen återförenas med mina första värdföräldrar. Kan knappt fatta att de kommer hit, till Finland! Vädret har tydligen bestämt sig för att blöta ner staden. Great.
Får se hur det går för mig att vara guide i en stad jag knappt känner till själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar