07 maj 2011

Va sku ja bry mej.

Det finns såndär bra mänskor som stöder och muntrar upp, mer eller mindre oväntat, precis när man behöver det.
Jenkki, tack för textmeddelandet!
Cessan, tack för kommentaren!

Förövrigt sov jag drygt 14h inatt, vaknade upp tröttare än någonsin med ännu mer ont i nacken än när jag somnade. Men efter lite massage av mor och lite uppiggande frukost så kändes det bästa bättre.

Ska lite rätta till dagens utseende och sedan bege mig till Expert Höglund var jag helt enkelt kommer kräva att få min telle tillbaka. På måndagen är det 4 veckor sedan den skickades in på service. Om den inte kommit tillbaka så stämmer jag någon.

Sen ridtur i solen och så ska jag umgås med hjärtat som jag inte hade möjligheten att se skymten av igår.

PS. Jag och mor är på gång att boka in en södernresa. Hurra för sol och värme. Blir det av kommer jag missa skolavslutningen. Men do I look like I care?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar