12 maj 2011

Första gången

Jag mår bra och det verkar som om en del pusselbitar börjar falla på plats dessutom har jag
» Solat till mig en bikinirand (dock måste man kika noga och nästan använda fantasin, men den finns!)
» Sett Finland komma till final i ESC! Heja Axel!
» Börjat läsa Twilight och blivit så pinsamt beroende av den som jag visste jag skulle bli.
» Blivit kallad till inträdesprov vid Norvalla folkhögskola. Kanske blir massörstuderande i nästa år.
» Gett blod! Trodde jag skulle svimma av nervositet, få en panikattack eller dö men jag klarade mig undan allt sånt. Jag är stolt som få över att jag klarade mig, nålar är ju precis inte vad jag gillar mest. Tack Addi för ditt moraliska stöd!

Nu ska jag plugga på muskel- och ledvävnader, sedan sticka till Runebergssalen och JKGs vårfest. Imorgon blir det en resa till Vörå för att försöka slippa in till folkhögskolan och imorgon kommer hjärtat hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar