03 maj 2011

Dagens sanningar

° Jag har verkligen försökt plugga men det känns så jäkla hopplöst när man inte fattar något alls.
° Jag har nackspärro!
° Dagen förgylldes av ett skypesamtal med Erica. Skrattade igen en gång åt gamla Base Camp-minnen. Ack vad jag saknar det skolåret!
° Uppmuntrar inte underåriga att dricka alkohol men har konstaterat att det finns bra saker med att festa på relativt oskyldiga hemmafester innan man fyllt myndig.
° Kan inte bestämma mig för om jag vill fortsätta vara brunett eller om jag ska bli blond sommaren till ära.
° Jag har lovat mamma att köpa kattmat idag men förstår inte hur jag ska orka upp ur soffan och mot butiken.
° Angående gårdagens mördande av Osama bin Laden lägger jag in två citat.
‎"Remember, Beloved, God has no pleasure in the death of the wicked. Ezekiel 18:23"
"Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that" ~ Martin Luther King

Nu blir det en sväng till butiken för kattmatsköp och sedan ska jag strida lite med finskan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar