27 maj 2011

Blogg från tellen

Hur jag än försökt, kämpat och provat har jag inte kunnat logga in på bloggen sen i måndags. Tydligen så funkade kombinationen Ninas lilla dator + mokkula + bloggen bara en gång. Konstigt!

Dagarna i Pargas börjar, för den här gången, vara räknade. Sista dagen med charmtrollet imorgon. Jag har trivts riktigt bra här trots att de närmaste grannarna är en stor åker och en skog. Finns nog ett par andra hus här på vägen så helt ödsligt är det nog ändå inte.
Charmtrollet har hållit mig busy mest hela tiden, iaf när hans.mor och far inte varit hemma. Och när de varit hemma har jag varit så trött efter dagen så jag mest suttit i soffhörnet och gäspat.

Jag måste erkänna att det finns enklare, bekvämare och smidigare saker än att blogga från tellen, därför säger jag nu gonatt och läser en stund istället.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar