31 maj 2011

Dagens stora fråga:

Skriva prov imoron eller skita i allt?

Uppdat.

Efter en hel del om och men och andra tankar som stred i skallen på mig så gjorde jag ett beslut. Jag kommer inte skriva något prov imorgon.
Å ena sidan så känns det skönt, jag menar att slippa skriva ett prov är väl alltid skönt och det var skönt att ta ett beslut. Men å andra sidan så känns det, rent ut sagt, åt helvete. Jag hatar verkligen att ge upp men det är precis vad jag har gjort. Jag känner mig totalt misslyckad som inte klarar av att plugga in ett par ynka kurser som alla andra klarar av.

Låt mig få somna och vakna om nått år när allt har löst sig!

Inatt är en såndär ljus, varm sommarnatt som man borde ta till vara på. En natt när man borde vara uppe hela natten, sitta på en strand och grilla eller vid en uteservering och mysa med vänner. Jag är hemma och inne. Hoppas det kommer fler sånhära nätter!

Jag och hjärtat åkte ut till Fäboda för lite fotografering ikväll. Jag stod bakom kameran. Batteriet i kameran dog så istället blev det en vända till Netti var vi hittade Milena och Tove (som, hör och häpna, satt på insidan). Vi sälskapsspelade lite och det förgyllde helt klart min kväll!

Nu sovdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar