10 maj 2011

Vampyr

Vädret fortsatte vara soligt och blåsigt men dagen fortsatte bra med resebokning (Jag och mor sticker till Mallorca första veckan i juni), Jaros första hemmamatch (tyvärr förlorade dom), ett snabbt samtal av hjärtat och så avslutades dagen med film.

Har för första gången sett filmen alla andra tjejer har sett, Twilight.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om filmen. Något med den får mig att rycka på axlarna och lägga den i högen med romantiska sliskfilmer, men något med den får mig att älska filmen. Trots att jag aldrig tyckt att Robert Pattinson ser speciellt bra ut måste jag erkänna att hela hans uppenbarelse i filmen är helt ofattbart sexigt. Tror det är något med det mystiska leendet, det djupa ögonen och hans beskyddande sätt som får alla tjejer på fall. Jag erkänner, jag är som alla fjortonåriga fjanttjejer. Jag kommer säkert, inatt, drömma om en mystisk, sexig kille med superkrafter som heter Edward. Men hjärtat, du vet att det är dig jag tycker om!

1 kommentar:

  1. Twilight är nog Stephenie Meyers egna våta fantasier kan jag konstatera efter att ha läst alla böckerna och sett första filmen.
    Och även om sådana mystiska män besöker ens drömmar så betyder det ju inte att man sku :P

    SvaraRadera