18 juli 2011

Fullt program

Lördagens Base Camp-reunion var både skoj och lite halvawkward. Synd att 1. bara halva klassen dök upp och 2. två stycken stack iväg och jobba rätt tidigt, två hade krabbis och skulle därför inte vidare ut och två stack hem relativt tidigt, varför vet jag inte. Så länge läraren vår var på plats flöt samtalet okej men när hon hamnade att sticka så var det lite spänt och konstigt.
Skojigast med kvällen var nog att Erica kom hem! Hon missade tyvärr middagen men hängde med ut till Melody med mig. Underbart skoj att träffa henne igen!

Söndagen började med konfirmation och fortsatte med sminkning, hårfixning,påklädning och så modeshow. Sov inte så värst många timmar så var rätt trött hela dagen men jag hade iaf inte krabbis, tack och lov!
Konfirmationen gick på bästa sätt, as in ingen svimmade. Modeshowandet var lika skoj som alltid. Lite synd bara att man lägger ner ca. 4h på att få hår och sminkning ok och sen står man på scen i 5min. Men allt för konsten!

Och nu har Jakobsdagar igen än gång startat!

Nu ska jag iväg och köpa shampoo för att få urtvättat all hårspray ur håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar