19 juli 2011

Jakobsdagar-måndag

Idag var jag riktigt diesel, trögstartad. Tog mig en evighet innan jag började på med någonting alls. Men så är det ibland.

Jakobsdagar är här och det innebär att det är helt okej att sitta vid Fredrikas terrass och dricka öl trots att det är måndag. Att Duo Isaksson Nyman spelade där gjorde definitivt inte saken värre.
Fortsatte, med mitt sällskap, vidare till skolparken och lyssnade på lite äckel-skrik-musik. Antagligen tyckte 90% av alla i publiken lika som vi - Egentligen lyssnar vi inte på den här sortens musik, men eftersom att det är Jakobsdagar står vi här och plågar oss en stund. Roligt hade vi iaf!
Avslutade kvällen vi O'Learys med lite tvspel-var-du-själv-är-kontroll. Nej, jag minns inte vad det heter. Hjärtat vann en gång och jag en gång, så det blev jämt och bra! Tack och lov vann jag andra varvet. Är alldeles för dålig förlorare att gå hem utan en vinst.

Nu sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar