15 juli 2011

Up With People

Nu har jag en lägenhet att bo i inkommande skolår. Den är, för att vara en studielägenhet, relativt stor, men grymt dåligt planerad. Kommer bli svårt att möblera den. Får väl sova på en madrass under ett bord eller nått.

Nu, precis i denna stund, är det UWP Alumni Reunion i Tuscon Arizona. De visade deras 2 timmar långa Opening Session live på internet. Det var underbart att se! Jag såg ett par cast mates. Jag vill vara där! Men mest av allt vill jag vara där om tre år när mitt Cast har vår första oficiella reunion!

Om jag ska välja bra saker jag gjort i mitt liv så kommer nog valet att resa med UWP överst. Det förändrade mig på många sätt och vis! Jag blir lycklig bara av tanken på UWP!

Kvällen fortsätter med film och glass. Har två dagar, med massor av saker inplanerade, framför mig så det blir en lugn kväll ikväll! Sömn om inte allt för länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar