20 juli 2011

Jakobsdagar-onsdag

Oj vad roligt det är med modevisning och allt vad som hör till. Hårfixning och påklädning från morgon, följt av sminkning och snabbgenomgång av programmet. Lägenheten agerade sminkstudio och omklädningsrum. Gissa om här var trångt!
Själva visningen gick bara bra trots att scenen är frimärksstor. Efter visningen minglade vi i publiken och alla som ville fick komma och känna på klänningarna och fråga om dem. Skoj! En hel del frågor och fotografier senare var det bara att ta av sig den fina klänningen och återgå till normal klädsel.

Min kära mor tycker nog lite synd om mig för att jag är så pank. Idag fick jag "veckopeng" så jag skulle ha råd att gå på fotbollsmatch. Det tackar man för!

Nu är jag egentligen för trött för att göra något alls men inte finns här tid för vila. Iväg till terrassen bara! Kom och köp öl av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar