25 februari 2012

Äkäslompolo

Nåja, då var man uppe i Äkäslompolo då.
Efter gårdagens (nattens) jobb och lite för få timmar sömn pussade jag en sista gång på hjärtat och hoppade på bussen. De är en himla tur att jag inte har problem med att sova i buss. Ett eget säte och Nina sover hur gott som helst!
Stugan, Raitismaja, är riktigt nice och gänget verkar trevligt, så jag har inte sådär jättemycket att klaga på. Möjligtvis skulle det då vara att rummet var jag ska massera luktar apa. Great att spendera 3h om dagen där.

Ser löjligt mycket fram emot att snowboarda imorgon! Bara att hoppas på att jag (och alla andra) hålls hela hela veckan!

Nu blir det snart sömn, trots att jag sovit nästan hela bussresan blir det strax att krypa ner under täcket!

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar