12 februari 2012

När man hinner med mycket

Helgen gick lika snabbt som alltid men jag tycker ändå jag hann men en hel massa saker.
Luncha med hjärtat, kaffa med Addi, massera Jenkki, bada bastu i Fäboda, rida, se JKGs dansteater, träffa Miimi, jobba, vara på efter-jobbet-fest och sova bort hela halva denna dag.

Den kommande veckan är den sista på praktiken och sista veckan före examens del II. Jag kommer äta mig fet på motivationsgodis för att orka plugga så mycket jag behöver och för att dämpa ångesten över att jag inte kan något. Bara jag kommer igenom denna del blir det nog till att ta det lilla lugna med allt söt-ätande!

Nu ska jag vara en duktig elev och ta bort det röda nagellacket, klippa naglarna och lägga mig i tid! Denna vecka ska jag inte försova mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar