17 februari 2012

I'm armed och redo för helgen

Nu just känner jag att det här med att somna halv 9 och vakna halv 12 inte är en så god idé. Suck. Nu kommer jag väl vaka hela halva natten bara för min löjligt sena "powernap".

Förutom att jag varit lite småtrötter hela dagen har det varit en bra dag. Jag menar helgen närmar sig med stormsteg och den är fullbokad med roligheter (dock alldeles för lite tid med hjärtat), jag fick den bästa tänkbara kritik av både min lärare och handledare efter att jag masserat dem, min lärare gav mig (och dom andra tre som gör sin praktik på skolan) en blombukett ("En blomma, vare sig det är bara en eller en hel bukett är alltid ett tecken på uppskattning, därför vill vi från skolans sida ge er blommor för att ni varit så otroligt duktiga under dessa praktikveckor!") och så känner jag att en del av anatomin äntligen börjar fastna och iaf en stor del känns inte alls helt oöverkomlig. Kanske klara jag mig igenom onsdagens examensdel iaf.

Hjärtat och hans årskurs firar penkkis idag, vilket osökt får mig att fundera om det finns någon annan än jag som firat penkkis två gånger (både med egna årskullen och de som jag gick i gymnasiet med) men aldrig blivit student?

Och eftersom att jag har en arm här hemma kan jag ju inte låta bli att fjanta mig framför kameran... dessutom ska man väl ladda upp foton om man ska vara en bloggare?

I'm armed!
 



      

"En blomma betyder alltid uppskattning!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar