09 februari 2012

Max

Dagens bästa var troligtvis att sluta en timme tidigare än de tidigare dagarna.
Dagens självförtroende boost kom när jag insåg att jag iaf kunde lite mer anatomi än jag trodde. Dock inte tillräckligt.
Dagens roligaste var absolut att få en sambo, Max, och att fjanta sig framför webcamen med honom.
Mm. Webcamfoton och webcamkvalité. Precis som back in the days.





Jag undrar vad ett skelett kostar, skulle vilja ha ett! Både för studiernas skull och för att det är skoj! Mitt skelett skulle få ha en halsduk om det är kallt, en blomkrans på midsommaren, solglasögon mitt i sommaren, luciakrona på lucia, tomteluva på jul.. ja, ni fattar. Oj, vad kul det skulle vara!


2 kommentarer:

  1. Haha, vilka fina bilder! speciellt den sista diggar ja, ni sir ut att va så tjomis du o max :D Efter att ha sitt bilden på facebook tyckt henri också att vi sku skaffa oss en skelettkompis när han kommer hem från Norge :p

    SvaraRadera
  2. Haha, jodå, vi e goda kompisar jag o Max! :D
    Kolla lite priser på va en Max kostar. Ett exakt lika skelett kostar (på den sida ja kolla på) ca 850$. Sjuuuukt dyrt alltså!

    SvaraRadera