21 februari 2012

kvällen före dagen efter

Att jag såhär kvällen inför en examen lägger ner allt för stor del av dagen på procrastination är ingen nyhet, att jag panikskriver inlämningsuppgifter såhär kvällen före de ska inlämnas är heller inget nytt. Det är sån jag är och jag måst nog leva med det resten av livet.

Att jag klarar massagedelen och grepprovet imorgon är jag rätt säker på, att jag inte klara anatomidelen är jag också rätt säker på. Fast det gör inte jättemycket. För det första är jag ju inte precis ovan med att misslyckas i prov och för det andra så får jag ju en chans till och då vet jag lite hur det hela går till.

Nåja, nu ska jag tycka synd om mig själv som måste skriva om nerver samtidigt som jag ska sitta här och tycka synd om hjärtat som ligger hemma med feber och nått magafari-liknande. Bli frisk hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar