05 februari 2012

Tid

Ikväll har tiden plötsligt haft jätte bråttom, inte som igår när den tog hur god tid på sig som helst. Kändes som om jag serverade drinkar i sju evigheter. Minst. Var nog en bra kväll, men lång.
Hjärtat var uppe Moody med oss. Man umgås ju inte precis när man jobbar men det känns ändå bra att få ett par timmar till med honom, blir ju inte så många per vecka.

Helgen blev inte riktigt som planerat när jag plötsligt jobbade nästa 4h mer än jag trott, när jag plötsligt skulle fira en 81-åring samt när bilen inte samarbetade som den borde ha gjort.

Är inte säker på hur jag ska orka igenom veckan med allt vad massage, anatomi och skoluppgifter heter, men jag har iaf en oöppnad godispåse från Makuuni att trösta mig med när det känns som värst.

Nu ska mina händer smörjas in med handkräm för sjuttioelefte gången idag och sedan ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att grannens hostattacker inte håller mig vaken hela natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar