16 februari 2012

Bitch

Trampade snällt iväg till skolan för att plugga tillsammans med dom minst lika duktiga klasskompisarna. Vi var 2/5 som dök upp så vi fick vara duktiga för oss själva. En knapp timme orkade vi. Sen började vi babbla istället. När Norvalla stängde trampade vi (hon på gaspedalen jag på cykeln) till mitt bombnedslag till lägenhet och fortsatte snarvla här. Varsin öl, varsin kopp te, 4,5h och en massa prat senare insåg vi att det nog börjar vara dags att sluta.
Är nog ingen person jag kommer fortsätta umgås med när skolåret är slut, vi är nog lite för olika. Men kvällen var super trevlig!
Fick höra att hennes första intryck av mig var att jag såg ut som en bitch. Haha! Det kan jag nog leva med.

Nu sovdags dör att kanske orka med morgondagen! Förhoppningsvis slipper jag mardrömmar inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar