23 februari 2012

Vardagslyx!

Har spenderat eftermiddagen och kvällen på ett alldeles ypperligt sätt.
Liftade med Vasa-borna från skolan till Vasa, dumpade mina saker hos Milena och fortsatte via ett kafé ut på stan med henne på operation-söka-slalom-jacka. Hittade ett par helt snygga men eftersom att jag har en jacka som är undansatt åt mig vid VeloMoto i Jakobstaden så orkade jag inte riktigt engagera mig.
Kom hem till Milenas och en av dom bästa vardagskvällarna började. Pajbak, en flaska rött, öl + bastuöl, glass och chokladsås, Sex and the City och en helmassa tjejsnacka. Torsdagsmys eller vardagslyx, kalla det vad du vill!

Nu blir det snart natta så Milena orkar resa till sin älskade i Oslo och så jag orkar med en skoldag innan jag får åka hemhem till hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar