23 mars 2010

Irritation

Har just, för andra gången i mitt liv kollat på en blogg av en viss svensk tjej som blivit känd genom sitt bloggande. Kan helt enkelt inte förstå hur hon kan ha runt 11 000 besökare om dagen. Jag tycker att hon är helt jäkla patetisk.
När man har så många som besöker ens sida skulle man ju kunna försöka lära sig skriva och stava rätt samt försöka vara en förebild. Kanske tycker en hel massa småbrudar att hon är den coolaste i hela världen och dom vill vara som henne och antagligen finns det hur många grabbar där ute som helst som tycker hon är super snygg. Jag igen tycker att okej, hon ser helt bra ut men jag anser inte att man är en bra förebild när man genomgått tre skönhetsoperationer, festar, festar, festar, skriver om att man gärna ska sminka sig eftersom att man mår mycket bättre då än om man ser naturlig ut, lägger ut folks profilbilder från facebook med kommentarer som "för gangsta", "har aldrig gillat feta personer som posar som modeller" (personen var definitivt inte fet. Hon var alldeles lagom. Närmare smal), "En fjortis som betalt en fotograf för ett foto, nja skulle inte tro det" Dessa personer hade alltså skickat en vän förfrågan på facebook till henne..

Gah. Blev ju riktigt irriterad. Hade egentligen tänkt skriva om min ändrade veckoplanering och mitt fredagsdilemma men det får bli morgondagens grej. Imorgon - dagen före den stora striden med siffror och tal. yaiks.

Natten är kommer och jag ska nog sova nu.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar