26 mars 2010

Vill lära mig!

Tänk så bra en dag kan vara fast det egentligen inte händer något speciellt. Dom bra sakerna fortsate hela dagen efter senaste inlägget. Har fått köra manuellväxlad bil (alltid super kul!), blivit bjuden på mat två gånger av samma person (dock micromat båda gångerna men det uppskattades iaf) och så har jag varit på ett roligt Zumbapass. Har även hunnit städa mitt rum. Hör och häpna, jag gjorde det helt frivilligt utan att mor morrade och gnällde. Nu är mitt rum snyggt och i ordning, iaf några dagar. Ska bara fullborda städningen med att damsuga imorgon före det bär av till Vasa. Kunde inte damsuga ikväll eftersom att föräldraskapet redan somnat.

Imorgon blir det alltså Vasa. Egentligen skulle jag vilja vara på två ställen samtidigt imorgon men eftersom att jag inte, än, har lärt mig det så måste jag helt enkelt ta en paus i firande av Pampas Nationaldag när Magnus Betnér sätter igång med sin show. Har ju ändå en biljett till ett fullsatt Ritz var Betnér ska vara och det har varit bestämt sedan i somras att vi ska dit.

Trots att jag är konstigt pigg ska jag försöka sova så jag inte somnar imorgon i bilen till Vasa. Ska ju hålla chaufför E. sällskap.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar