25 mars 2010

Striden är över

Har för mig att jag skrev något om blod, svett och tårar, gällande striden med siffrorna, i något inlägg...förra kanske? Varken svett eller tårar märktes av under striden men däremot blod. Första jag lade märke till när jag skrivit mitt namn på det första svarspappret var att det var blod lite här och var. Tydligen hade jag en sår på fingret som färgade pappret lite här och var. Varsågod studentnämnden här kommer mitt blod.. och några svar förstås.
Hur som helst så är striden genomliden och jag tror att siffrorna är besegrade. Kanske skulle det ha kunnat gå lite bättre men jag tror nog att jag är godkänd och det är huvudsaken!

Sen jag kom hem har jag varit tröttare än tröttast (så frågan är varför jag fortfarande är vaken). Har inte haft allt för mycket för mig men har i alla fall hunnit sova en stund, titta på antm och käka glass.. ja, och så ha mobbaren varit framme igen. Så klart.

Skulle vilja flytta lill-kissen som sover på mina ben så att jag skulle kunna vända på mig men jag är lite rädd för att hon vaknar och blir lika galen som förra natten om jag gör det. Hon höll mig vaken halva natten eftersom att hon plötsligt var världens piggaste och lekfullaste katt och lekte med ungefär allt som hon hittade i mitt rum.. och det är inte lite saker ska jag be att få tala om.

Imorgon blir det äntligen lite kvalitetstid med Elin. Våra tidsscheman har inte alls passat dom senaste dagarna och vår kaffande har skjutits upp och skjutits upp och skjutits upp. Blir lessen, bitter och inåtvänd om nått kommer emellan imorgon när vi ska ha maratonkaffe, sitta och prata, skvallra, fnissa och fundera i några evigheter.

Ska titta film tills John Blund kommer på besök.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar