28 maj 2010

Äh, ja gör e imoro

Jag inser att jag imorgon, bittert, kommer ångra att jag nu går efter "äh, ja packar imoron" men gör det i alla fall. Ska, innan jag somnar, skriva en lista på grejs jag kan tänkas behöva ha med mig och så slänger jag ner allt i en väska imorgon. Packning tar alltid längre än jag tror.. men tack och lov går det snabbare nu för tiden för mig än det gjorde förr iaf. Förr kunde jag lägga ner 3h på att packa trots att jag bara skulle vara borta en helg.

Blev O'Learys ikväll igen, Thursday Jazz ikväll. Helt bra kväll, måste jag säga. Drack jucie (har tröttnat på all Pepsi), bytte några ord med bartendern, spanade på mitt O'Learys span som var där ikväll, tittade lite på ESC och hade det allmänt trevligt.
Före hemfärden blev det vårrullstest. Vem har egentligen bättre vårrullar, Vinh eller dom i tältet? Jag och V kom väl egentligen inte fram till något bra svar. Tråkigt nog. Vårrullarna smakar olika från dom olika ställena men vi kunde inte bestämma oss för om den ena var godare än den andra.

Har lite småångest inför pratstunden med studiehandledaren imorgon. Vad ska jag säga? Vad vill jag fråga? Vad kommer hon säga? Hur ska jag börja? "Hej. Har du förslag på vad jag ska göra av mitt liv för det har inte jag."

Är riktigt trött nu, men innan jag somnar har jag två måsten som ska göras.
1) Boka tågbiljett
2) Kolla om det är någon dress code på FUWPAAs (Finnish Up with People Alumni Association) 20 års fest på lördagen.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar