27 maj 2010

Mätt i magen

Sov lite halvtaskigt inatt och snoozade lite väl länge idag, fick bråttom, bråttom för att hinna till stan när jag skulle luncha med C. Insåg efter en stund att nepp, det här funkar aldrig så jag meddelade snällt att jag kommer så fort jag hinner. Skulle ha gått betydligt snabbare om katterna inte fått för sig att springa ut och in, bråka med varandra, kasta kattsand över halva köket osv.
Som vanligt, vilket det inte är det minsta fel på, blev det asiatisk mat och sedan kaffe vid LBB. Great success. Finns nog inte mycket bättre lunchsällskap än C. måste jag säga. Tack!
Jag är fortfarande mätt efter lunchandet och jag har en jag-kommer-aldrig-mer-bli-hungrig-känsla.

Imorgon blir det att prata med studiehandledaren, hoppas hon har förslag på vad det ska bli av mig, för jag har ingen aning. Sen hoppar jag på tåget mot huvudstaden. Borde kanske packa nått.. äh, det gör jag senare, inatt eller så gör jag som alltid - panikpackar just före jag sticker iväg.

Nu ljudbok och powernap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar