08 maj 2010

Småbitter

Dom senaste dagarna har egentligrn varit helt bra med solsken, en del jobb, vänner osv men känner ändå att mitt humör inte är som det borde. Är bitter, inåtvänd och på lite halvdåligt humör hela tiden. Vet inte varför det är så men vet att en resa bort härifrån kommer i precis rätt tid! Känner att jag måste bort en stund, lämna allt och alla i alla fall för några dagar. Jakobstad är för litet.

Både på onsdagen och torsdagen hade jag huvudvärk mest hela tiden, ont i ryggen, magknip, egentligen ingen matlust alls, var trött och så.. Den dåliga matlusten brukar slå till nu som då, men det är lugnt, kompenserade med att äta ute två gånger igår. Först lunch och kaffe med C. och sen middag vid O'Learys med mor och far.
Idag började jag dagen med att springa runt på stan med mamma. Stolar och bord till verandan inhandlades, mina byxor jag köpte igår byttes och morsdagsblommor till mormor och farmor köptes. Efter att ha varit till stan med mamma två gånger innan allt vi skulle ha gjort var fixat blev det kvalitetstid och kaffe med L. Bra att få ventilera lite tankar med någon man inte träffat på länge. Nina gillar detta.

Kvällen är inte riktigt planerad. Har egentligen inte lust med något alls.. men det blir väl ett varv via O'learys.

Dagens lyckogrej: Jag har fått ett till kusinbarn. J och J har blivit föräldrar igen. K har fått en lillerbror. LYCKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar