04 maj 2010

Om det vore nån annan

Om jag ska fortsätta vara stammis vid O'learys måste jag helt enkelt sluta dricka så mycket pepis som jag nu gör. Seriöst, jag kommer bli smällfet om jag fortsätter hälla i mig så mycket läsk som jag gjort, speciellt idag. Har hunnit med två besök där och otaliga glas pepsi. Jag kommer typ att rulla innan månaden är slut.
Förutom två O'learys besök har jag också hunnit med en ridtur i solskenet tillsammans med Elin och hennes häst. Nina gillar detta!
Har också hunnit både bli lite småirriterad och lite småfundersam idag. Min fundersamhet säger jag inte så mycket mer om än att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Vill absolut inte såra någon men ha lite svårt för att säga nej. Nu är läget att säga nej.. men hur göra det utan att såra?
Vad jag är lite småirriterad över är kommentarer som börjar blir rätt vanliga av en del (samma mest hela tiden) personer. Jag vet att det nog är på skoj och att de bara är ute för att bråka och retas lite men jag kan inte låta bli att tycka dom är irriterande. "Nåmen, kultapari e här." "Jaja, fa heim nu. Ha e så kul"
Gosh. Sku jag ha setts lika ofta med vilken tjejkompis som helst skulle man inte fått en enda kommentar men nu.. Morr

Slut funderat för idag. Imrogon tror jag att jag ska boka Norgeresa med mellanlandning hos Therese i Göteborg några dar. SÅ SKOJ!

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar