02 maj 2010

Förändrad världsbild

Har någon annan än jag någon gång sett två personer, som ni aldrig tidigare skulle kopplat ihop, tillsammans och så har ni känt att er världsbild nog förändrades lite. Detta hände mig idag. Två personer var av den ena jag kände för ett antal år sedan och den andra jag aldrig egentligen känt men rätt länge veta vem varit. Plötsligt traskar dom två personerna förbi mig och A som sitter på kaffe. Självklart kunde jag ju inte leva med att inte veta om dom bara var kompisar eller om dom verkligen var tillsammans så jag snokade genast fram det på sidan som vet allt, facebook. Ja, de är tillsammans.
Egentligen är det ju inte konstigt alls. Två personer, en tjej och en kille, ett års ålderskillnad, boende i samma studiestad (har jag iaf för mig), båda två ser mer eller mindre hel perfekta ut.. inte konstigt alls att dom är tillsammans, jag skulle bara aldrig ha kopplat ihop dom två.
Dom är säkert som gjorda för varann. Hurra för dem, eller nått.

Efter ett besök på O'learys, en inte allt för dyr hamburgermåltid och allt för mycket elakheter riktade mot mig blir det nog sömn nu. Borde ha kollat igenom lite vad jag ska hitta på med sjuorna imorgon på morgon. Tror jag ska lära dem fonetisk skrift men det är inte min starka sida så vi får se vad det blir av den lektionen. Borde även ha rättat lite prov idag, men det har jag ju såklart inte..

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar