11 maj 2010

Peter Pan

Dagen har varit.. helt okej.. men nu är jag trött. Skriver nått imorgon istället.

Nu ska jag träffa Peter Pan tills John Blund kommer.
Seriöst, är beroende av den filmen, blir andra gången jag kollar den bara idag. Fast nu ljög jag lite. Började med att kolla filmen ett halvt varv, började var jag somnade förra natten, sedan lade jag på filmen igen men halvsov så jag såg inget men hörde. Har man sett filmen så många gånger som jag har så vet man precis vad som händer trots att man bara lyssnar.

Som ett litet PS ska jag meddela att jag fullkomligt älskar nätter. Speciellt nu när dom börjar vara ljusa och inte sjukt kalla. Nattliga promenader kommer snart att börja infalla, om jag inte får något jobb vill säga. (och hur stor är chansen för det?)

2 kommentarer:

  1. Oj nattpromenader gillas!! Ja e med när som helst. Vi som är tvångsflexibla kan nog nattsudda också :)

    SvaraRadera
  2. Det kan vi absolut! När jag kommer hem igen så kan vi nattpromenera! :)

    SvaraRadera